Chemtrails


Opgeladen mensen zijn niet in het belang van de heersers van de oude wereldorde.

Puur Zonlicht is gezond voor de Mens. Voor al het leven in het universum. De elite houdt de massa ziek en dom. Zonlicht geeft vitamine D3 (versterkt het imuniteitsysteem), vermindert juist kanker, activeert en stimuleerd het orgaan Hypofyse en Pijnappelklier zodat het hormoonspiegel perfect in balans blijft en nog vele andere voordelen.....

De elite probeert de Zon voor ons te verbergen, ze willen ons met propaganda bang maken dat je van Zon kanker krijgt en dat je met de hoogste factor je moet insmeren met chemische rotzooi die juist Zonlicht tegenhoudt waardoor je imuniteitssysteem verzwakt word en door de chemische rotzooi juist kanker krijgt. Ook door chemtrails die ze dagelijks strooien krijg je zware metalen binnen waardoor je "moderne" ziektes van kunt krijgen en je IQ verlaagt word.
Vooral in Nederland en andere Westerse landen is het duidelijk te zien hoe men dagelijks strooit. Het is net een schaakbord. De elite is o zo bang dat de bevolking "wakker" word. 16 miljoen makke schapen. Paar duizend die echt wakker zijn.

Mensen die echt wakker zijn en daarnaast ook nog eens soeverein zijn die zijn echt vrij. Ze zijn niet bang. Angst word gecreëerd door de Elite. Want angstige mensen kun je onder je controle houden.

Het kan mij niks schelen wat andere mensen denken. Ik ben geen makke schaap. Ik heb m'n huiswerk gedaan. Wie te lui is of te bang zoekt het maar uit. Het is niet aan mij om dit aan te tonen of te bewijzen. Ik informeer de mensheid, punt. Meer doe en wil ik niet. De rest is aan de mensheid zelf. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten